wtorek, 6 października 2015

Zaczarowany ogród



Cześć Kochani!

Dawno nie pojawił się nowy post, ale to tylko dlatego, że powoli dopada mnie jesienna chandra, rozpoczęcie roku akademickiego okazał się od samego pracowity a doba okazała się być zdecydowanie za krótka;p.

Postanowiłam z nią powalczyć! Moim najlepszym sposobem na walkę są spacery z przyjaciółmi i picie herbatek rozgrzewających. Moją ulubioną jest zielona herbata z pomarańczą, cytryną i goździkami. Mniaaaam .... !!!! :)

Z powodu pogarszającej się pogody letnie ubrania trzeba schować do szafy i wyjąć cieplejsze. Postanowiłam pokazać Wam moją wersje zwyklaka na troszkę chłodniejsze dni. Zapraszam do oglądania zdjęć.

narzutka - Zara
koszulka - C&A
spodnie - Reserved
buty - New Balance









Rita <3 gościnnie na sesji :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz