środa, 9 września 2015

Letni look ;)



Cześć Kochani! Na dworze szaro i ponuro więc postanowiłam jeszcze troszkę ożywić tą jesienną pogodę letnią sukienką. Każda z Nas ma czasami ochotę czuć się kobieco i wygodnie. Dla mnie wygoda jest na pierwszym miejscu, wtedy czuję się bardziej pewna siebie i nie ma przeszkód, których nie jestem w stanie pokonać. W lato lubię stawiać na zdecydowane kolory, czarny zostawiam na jesień i zimę, dlatego postawiłam na pomarańczową sukienkę, białe szpilki i naszyjnik, który urzekł mnie już w sklepie. Taka stylizacja nadaję się na codzienny spacer jak i na romantyczne wyjście z ukochanym. 

Na dole zdjęcia z cudownej wycieczki;)



sukienka - Sinsay
buty - Step by Step
naszyjnik - I am
okulary - H&M



  














Miłej nocki Kochani!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz